2017年12月13日 星期三

生意2

近排好多人揾我做生意,想我夾一份又幫手睇下數,其中一個就想揾我開間廠,對話內容如下:

C:不如一齊開間廠吖,我有個朋友本身同我夾兩份既,如果你玩咪夾多份咯,本身我拍檔做開有信心一年回本。

S:先唔懷疑你一年回唔回到本,我就當無問題,大家大方向,生意點走,你同人傾左未先?

C:甘都做左七八年生意,都信得過既。

S:唔係信唔信得過問題,一年回本,賬面回本同資金回本係兩回事。就當賺錢,對你來講系副業,你肯定多少都想分現金。但係對你搭檔來講是主業,生意越做得多賬面越賺錢,擴充規模,增加進貨量,全部都要現金,大家無論賺蝕係呢d大方向,比經營細節都要更先傾好,先有得一齊做生意。

本身我呢位朋友都叫做d實業賺到d小錢,但係我知道他並無同人夾份做過生意,就特別提醒到他不同股東,對同一個生意的不同大小看法,不論賺蝕都會導致生意做不成,朋友無得做,所以在我建議他從新跟他的未來搭檔聯姻前,都係事無大小都再仔細討論下先比較好。

夾錢做生意真係一個需要非常謹慎同非常透明去討論大小細節既事,希望大家多加注意!

沒有留言:

張貼留言