2017年12月17日 星期日

論工作場上的朋友與敵人

俗語講得好,呢個世界無永遠的朋友,亦無永遠的敵人,最近發生左件事令我深深感受到......

本身我做女裝鞋外貿,客人有部分訂單係需要自己驗貨的,有個比較後生的美國人負責,剛開始配合的時候就都幾麻煩既,好處係唔貪心,但係做事都比較死板。後尾配合左一排大家都比較了解大家既工作方式,就都合作得幾開心。

最近他又突然間吹毛求疵,基本上係用放大鏡睇野,亦馬上過年,工作量增大,令到我都幾頭痛,唯有自己內部都盡量去協調,再做好d。

原因究竟係咩?其實好簡單,工作基本上就兩個原則


  • 各為其主
  • 人不為己天誅地滅


最近客人公司那邊有人事變異,他崗位差不多但職級比他高的一位同事離左職,同時他公司那邊也批了budget給他多請一個人,令到他有升職的想法,作為他的立場他想升職他就要挑到我作為貿易公司的毛病,他才有辦法表現自己,步步高升。

我相信係他升職以後,他的工作方式會回到正常,也不會過分雞蛋裡挑骨頭。畢竟,貨物係製造途中就發現並解決問題才是最好的。我個人來講亦好希望他可以完成了他的目標,升職加薪,因為一路以來大家配合都唔錯,但係當然啦,最好墊屍底個個唔係我啦。

呢個係一個好簡單同一個人由敵人>朋友>敵人>將來變翻朋友的實例,其實大部分人做事就都有背後目的,好少係純想害人而害人,所以如果有係工作上令你不愉快既人,或許可以停底諗下,無乜必要凡事去得太盡。

沒有留言:

張貼留言