2017年12月10日 星期日

STAR WARS JEDI CHALLENGES


今日同阿女去沙田行下街,跟住見到有個檔口係度賣緊GAME,係STAR WARS JEDI CHALLENGES。

本身我就唔係星戰迷黎既,見到盒野買2299,都有d猶豫,萬一又好似其他AR game 甘搞d gimmick 跟住完全唔好玩甘點算呢,稍稍睇左下review,居然幾乎全部都係正面既,甘其實本身對AR/VR都好有興趣,就買左翻屋企試下。

寫呢篇野時剛剛玩左半個鐘左右,講真真係不得了,我相信大部分男仔不論係唔係星戰迷,都曾經試過拿住支劍類既野係甘隊,而呢個遊戲比到十足投入感你!聽講越玩往後,你就係一個更成功既JEDI,除左用劍亂隊,可以用THE FORCE 彈走人,當然用劍彈子彈呢d操作都是必備的。

如果有d閒錢,屋企地方夠(都起碼需要個3mX3m 既空間可能先玩得比較舒暢),對新科技有興趣,細過有拿過劍類既野隊過,建議大家都可以買來玩下,確實唔錯!

另外我想講下我玩左半個鐘停係因為電話有d過熱遊戲有點卡了,我本身用緊iPhone X,可能都係用iPhone 8 plus/iPhone 8 既兄弟會打得比較暢快。


沒有留言:

張貼留言